دوره (Business Plan (BP

0( 0 نقد و بررسی )
0 دانشجو

دوره (Business Plan (BP v دکتر محسن مولایی کلاس MBA9707

فهرست موضوعات

آموزش آداب معاشرت و رفتار حرفه ای- اتیکت، جادوی جذابیت

برای اغلب ما بارها اتفاق افتاده است که بدلیل رفتار غیر حرفه ای و نا آگاهانه، فرصت های مهمی را از دست داده ایم.
تا به حال چندبار بدلیل نا آگاهی ازآداب معاشرت مناسب در موقعیتهای حرفه ای و شغلی مختلف، موجب معذب شدن و حس بد خود و دیگران شده اید؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که در فعالیتهای اجتماعی و شغلی با افرادی برخورد کنید وبه گونه ای جلبشان شوید که برای لحظاتی نتوانید نگاهتان را از آنها برگیرید؟
آیا در اطرافتان هستند کسانی که دوست داشته باشید هرچه بیشتر با آن ها وقت بگذرانید وزمانی که از آنها جدا میشوید، همچنان به لذت حضورشان فکر کنید؟

به نظر شما توانمندى یک فرد در اینکه به دیگران احساس ارزشمند بودن بدهد، چقدر میتواند در موفقیت اوتأثیرگذار باشد؟

به نظر شما آیا آموزش میتواند در این مسیر به آنها کمک‌ کرده باشد، یا تمام موارد فوق، بیشتر جنبه موروثی دارند؟

باید بگوییم که دارا بودن هیچ‌یک از این تواناییها، امری صرفا تصادفی یا ژنتیکی نیست، بلکه همه افراد با »آموزش صحیح« میتوانند به آنها دست یابند. اما سؤال اصلی اینجاست که دقیقا چه چیز را باید آموزش ببینیم و یاد بگیریم تا مانند اشخاصی که قدرتی افسانهای در برقراری ارتباطات موفق دارند، جذاب و دوست داشتنی شویم؟


خود شما تا به حال چقدر برای ارتقا تصویر حرفه ای خود تلاش کرده اید؟ چقدر برای بهبود رفتار حرفه ای خود وقت گذاشته ایم؟

دوره آداب معاشرت در کسب‌وکار (اتیکت در کسب‌وکار) به شما کمک میکند تا با افزایش دانش رفتاری و آداب معاشرت در موقعیت های مختلف حرفه ای، اعتماد به نفس خود را افزایش داده و  بتوانید موقعیت های استرس زای ارتباطی را به نحو احسنت مدیریت کرده و روابط تجاری خوبی برای خود بسازید و در نتیجه به موفقیت های بسیاری دست یابید.


جلسه هفدهم دوره جامع بورس

چه کسانی از آموختن اتیکت کسب و کار (آداب معاشرت حرفه ای) سود می برند؟

✅ افراد خود اشتغالی که می خواهند حضور خود را در عرصه های مختلف تجاری و حرفه ای افزایش دهند.

✅ افرادی که قصد تغییر شغل دارند.

✅ کارمندانی که نیاز دارند با درک مناسب از کسب و کار و فرهنگ سازمانی،  کار خود را شروع کنند.

✅ کارمندانی که توانمند هستند اما از مهارتهای ارتباطی و آداب معاشرت صحیح حرفه ای برای پیشرفت، آگاه نیستند.

✅ کارمندان فروش و بازاریابی که بخواهند قابلیت فروش خود را افزایش دهند.

✅ مدیرانی که بخواهند ارتباطات موثری با کارکنان خود داشته باشند.

✅ فارغ التحصیلانی که به ارتقاء تصویر حرفه ای خود برای موفقیت در دنیای تجارت نیاز دارند.

✅ صاحبان کسب و کاری که با مشتریان و سفرهای بین المللی سر و کار دارند.

دستاوردهای شما پس از پایان دوره:

برنامه درسی دوره

بخش دوم
Algorithm analysis 00:45:00
بخش اول
Advertising on Social Media 00:35:00
Advanced Database Development 00:25:00
The Course Quiz 00:05:00

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 2,000 تومان 1,000 تومان
  • 2 روزها, 12 ساعت
0 دانشجو ثبت نام کرده
    کلیه حقوق این سایت متعلق به © موسسه علوم و فنون تهران می باشد