• ورود
  • سبد خرید شما خالی است.

ورود

دوره تحقیقات بازار دکتر امین اسداللهی MBA9707

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحقیقات بازار (market research) چیست؟

تحقیقات بازار یکی از موثرترین راه‌ها برای پیدا کردن بینش نسبت به مشتریان و رقیبان در صنعت است. هدف از تحقیقات بازار به دست آوردن اطلاعاتی است که در تصمیم‌گیری‌های کسب‌وکار مهم هستند. مخصوصاً برای تصمیمات کسب‌وکارهای کوچک برای ورود به حوزه‌ای جدید یا تولید محصولات جدید،تحقیقات بازار بسیار مهم و تأثیرگذار است.

روش‌های مختلفی در تحقیقات بازار یا مارکت ریسرچ وجود دارد که کسب‌وکارها از آن‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده از محصول استفاده می‌کنند.

برنامه درسی دوره

صوت جلسات
جلسه اول تا پنجم تحقیقات بازار MBA 9707 00:00:00

نقد و بررسی دوره

5

5
1 امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره24 ظرفیت باقیمانده
  • ۳۵۰,۰۰۰ تومان
  • 2 ماه
  • 25 ظرفیت
  • گواهینامه دوره
25 دانشجو ثبت نام کرده

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی آزاد در ایران از سال ۱۳۷۴ با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود.
پس از چندین سال فعالیت درخشان در زمینه آموزش مدیریت و کسب و کار، دپارتمان کسب و کار این موسسه با پیشنهاد پروفسور دیوید‌کالیس، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد (Harvard Business School) با نام Tehran Business School شناخته شد.

  •  تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، روبروی صدا و سیما، ابتدای خیابان گلستان (شهنواز)، پلاک ۹۳
  •  ۰۲۱-۲۲۰۵۷۱۲۰

مجوزها

© 1398-2020 تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه علوم و فنون تهران محفوظ است.