• ورود
  • سبد خرید شما خالی است.

ورود

دوره اصول بازاریابی استاد نادر غریب نواز MBA9707

ازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید. تعریف لغت‌نامه‌ای بازاریابی عبارت است از «فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف‌کنندگان.» به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود.

بازاریابی، فرایندی است که بین توانایی‌های شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند.

برنامه درسی دوره

صوت جلسات
جلسه اول تا پنجم اصول بازاریابی MBA 9707 00:00:00

نقد و بررسی دوره

5

5
1 امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره24 ظرفیت باقیمانده
  • ۳۵۰,۰۰۰ تومان
  • 2 ماه
  • 25 ظرفیت
  • گواهینامه دوره
25 دانشجو ثبت نام کرده

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی آزاد در ایران از سال ۱۳۷۴ با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود.
پس از چندین سال فعالیت درخشان در زمینه آموزش مدیریت و کسب و کار، دپارتمان کسب و کار این موسسه با پیشنهاد پروفسور دیوید‌کالیس، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد (Harvard Business School) با نام Tehran Business School شناخته شد.

  •  تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، روبروی صدا و سیما، ابتدای خیابان گلستان (شهنواز)، پلاک ۹۳
  •  ۰۲۱-۲۲۰۵۷۱۲۰

مجوزها

© 1398-2020 تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه علوم و فنون تهران محفوظ است.