• ورود
  • سبد خرید شما خالی است.

ورود

دوره استراتژی بازاریابی دکتر بابک پیرونذیری MBA9707

استراتژی بازاریابی موفق، راه‌های کارآمدی را برای دستیابی به مشتریان ارائه می‌دهد و نهایتاً موجب افزایش وفاداری خریداران به محصولات و خدمات می‌شود. برنامه بازاریابی با تمرکز بر فرصت‌ها موجب افزایش فروش شده و اثربخشی آن به گونه ای است که با استفاده از نقاط قوت شرکت، برندها قادر خواهند بود در رقابت بازار پیروز ‌شوند.

در واقع استراتژی بازاریابی با توجه به شناخت کامل از برند، کسب و کار، صنعت و مشتریان تنظیم و تدوین میشود و اگر به درستی مشخص شده باشد، بازاریابان و صاحبان کسب و کار می توانند با توجه به آن برنامه های بازاریابی خود را تنظیم کنند و مطمئن باشند که اجرای آنها تاثیر قابل توجهی بر عملکرد برند خواهد داشت.

برنامه درسی دوره

صوت جلسات
جلسه اول تا پنجم استراتژی بازاریابی MBA 9707 00:00:00

نقد و بررسی دوره

5

5
1 امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره24 ظرفیت باقیمانده
  • ۳۵۰,۰۰۰ تومان
  • 2 ماه
  • 25 ظرفیت
  • گواهینامه دوره
25 دانشجو ثبت نام کرده

درباره ما

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی آزاد در ایران از سال ۱۳۷۴ با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود.
پس از چندین سال فعالیت درخشان در زمینه آموزش مدیریت و کسب و کار، دپارتمان کسب و کار این موسسه با پیشنهاد پروفسور دیوید‌کالیس، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد (Harvard Business School) با نام Tehran Business School شناخته شد.

  •  تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، روبروی صدا و سیما، ابتدای خیابان گلستان (شهنواز)، پلاک ۹۳
  •  ۰۲۱-۲۲۰۵۷۱۲۰

مجوزها

© 1398-2020 تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه علوم و فنون تهران محفوظ است.